aloneinthedark1aloneinthedark1

Main Audio Favorites Reviews Stats

Contact Info / Websites

Recent Movie Reviews


Link's Quest For Ass 2 Link's Quest For Ass 2

Rated 5 / 5 stars

1 was soo much funner

this was soo good thou



Link's Quest For Ass Link's Quest For Ass

Rated 5 / 5 stars

oh oh ohohoh when the hahaha and the hohoho

haha ha ha h (siy) phew... the old man and the hahahahah!!!! running down the mountal hahahha. but sex hahahaha, with old men hahah! cant stop laughting or pissing hahahahah!!! oh shit!!! HAAaaaahaaa ( passes out)



Autumn Tree Autumn Tree

Rated 5 / 5 stars

that was by far the best flash ever made

and btw. alone you took my account name. i wanted it but to my suprise it was taken


Recent Game Reviews


ClockDay : A Tutorial ClockDay : A Tutorial

Rated 5 / 5 stars

Sound gets a 9999999999 why.. look at my name.

thankyou soo much for using my music! but you didnt e mail me but i dont cair. it is free it would be nice next time thou.. if you make more try to use more of my music if you can.


TJN001 responds:

sorry i didnt email you. i will use your music again. and i will email you


MahJong Connect MahJong Connect

Rated 5 / 5 stars

Best majon game ever!!

i love it soomuch! this will get front page for sho



Pacman 2005 DEMO Pacman 2005 DEMO

Rated 3 / 5 stars

pac man can pack it up his ass!

its a little too retro for me. and i hate packman and this is wors cuz you can hit the walls and its buggy. also wouln't hert to have some music,,, ill make some for you and put it on my audio page. visit often


Recent Audio Reviews


NDP-Zelda Rush NDP-Zelda Rush

Rated 5 / 5 stars

ZELDA!

soo great


NDP responds:

Yeah i worked hard, i did all by ear, if this goes below 2, im leaving ng for sure


Pandora - Tranquil Underground Pandora - Tranquil Underground

Rated 5 / 5 stars

soo great...

sooooooo great!!!


Pandora-Tranquil responds:

thanks for takin the time to review, i appreciate it


NDP-Dance Techno 10 NDP-Dance Techno 10

Rated 5 / 5 stars

W00T!

thats soo great!


NDP responds:

what?!?! wow i dislike this one